LED & LED

LED paneler i cykelbutik

Pressmeddelande  •  2012-05-21 19:18 CEST

Av Kristofer Blockhammar

Cykelbutik installerade LED paneler, efter att ha övervägt flera olika belysningslösningar för att ersätta sin traditionella belysningsanläggning. Butiken som är relativt liten, hade mycket krävande önskemål för installationen eftersom belysningsprodukten förväntas lyser upp hela butikerna med hög belysningseffekt, men utan att förstöra butikens övergripande atmosfär. Produkter skulle även vara energieffektiv och miljövänlig och valet blev därmed ultratunna LED paneler, som uppskattas av kunderna och personalen.

Dessa eleganta och fashionabla LED paneler är 600 * 600 mm, med högeffektiva lysdioder som ljuskälla och drivs av lågspänning, som är säkert, energibesparande och ger en lång livslängd. Dessa LED paneler är populära produkter har dessutom mycket konkurrenskraftigt pris och enastående kvalitet. Här innebär "kvalitet":

• Hög ljuseffekt
  • Ultratunn design
  • Enkel installation
  • Kompatibel med dimmer funktion
  • Kompatibel med belysnings- och rörelsesensorer
  • Kompatibel med batteribackup

Om andra butiker letar efter hållbara och kostnadseffektiva alternativ för att genomföra minskade kostnader, bör de överväga att byta belysningen till lysdiodslampor (LED). Den initiala investeringen betalar för sig själv på bara ett par år (ROI).

Information om hur företag använder våra produkter på: http://www.ledochled.se/foretaget/

Led & Led är ledande designer, utvecklare, producent och grossist av professionell LED teknologi och vänder sig till arkitekter, inredare, ljusdesigners, butiker och andra professionella aktörer inom belysning. För att kunna tillhandahålla den senaste LED teknologin tillverkar vi våra produkter efter inkomna order, därav ska våra tekniska produktspecifikationer ses som ett minimum, då vi ständigt utvecklar och förbättrar våra produkter. Utvecklingen inom LED teknologin sker idag i en rask takt, med en ständig teknikförbättring, som vi applicerar till våra produkter. Vi är idag representerade i flera länder, däribland Sverige, Danmark, Norge, Finland, Portugal, England, Frankrike, Tyskland, Spanien, Belgien, Schweiz, Monaco, Bulgarien, Australien, Ryssland, Ukraina m.fl.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom