Learning4u AB

Ledarskap för kvinnor - ett exklusivt program för din personliga utveckling

Pressmeddelande   •   Jul 12, 2012 10:17 CEST

Ledarskap för kvinnor - ett exklusivt program för din personliga utveckling

Frukostseminarium den 30 augusti 2012   Ledarskap för kvinnor - ett exklusivt program för din personliga utveckling   För dig som vill utveckla ditt personliga ledarskap och öka Din genuina genomslagskraft. Ett ledarskap inifrån – ut. Du får träna på att beröra andra människor, att ta plats, vara tydlig, lita på din intuition, att vara mer av Dig - och samtidigt inspirera andra att göra sitt bästa.

Fokusområden:  •Självkännedom – Din profil •Röst, kroppsspråk och framträdande •Svåra och känsliga samtal •Upptäck Ditt unika ledarskap •Träna på Ditt unika ledarskap •Målstyrning och coaching   Den 30 augusti får du smakprov och information om vår nya utbildning! Mer.... www.learning4u.se

Vi utbildar mer än 2000 chefer årligen i det personliga ledarskapet. Vi kombinerar evidensbaserad forskning inom ledarskap och koommunikation med upplevelsebaserad träning. Nytt roligt sätt att lära på. Du som är chef får träna på skarpa samtal som, svåra samtal, utvecklingssamtal och lönesamtal med skådespelare. Du får feedback på dina bra och dåliga beteenden. Får veta vad man kan säga och inte kan säga. Vi vågar utlova att du blir både rödblommig och svettig och har roligt. Efter träning blir du tryggare och säkrare i din chefsroll.