LELO

LELO Introducerar LUNA Pleasure Bead System

Pressmeddelande   •   Aug 14, 2007 09:58 CEST

LELO Introducerar LUNA Pleasure Bead System

Stockholm, Sweden 14.08.2007 - LELO introducerar LUNA Pleasure Bead System, en omdefinition av traditionella "geishakulor". LUNA representerar en nydanande linje av pleasure objects som specifikt adresserar de erotiska vinningarna och de positiva hälsoaspekterna av knipövningar och bäckenbottenträning. Lanseringen sker i Sverige och internationellt under mitten av augusti 2007.

LUNA Pleasure Bead System är ett kombinerat stimulerings- och träningssystem för musklerna runt slidan och bäckenbotten. Fördelen gentemot traditionella "geishakulor" är att LUNA erbjuder ett modulärt alternativ och möjligheten till successivt ökat motstånd (vikt) över en given tid. Tillsammans med en subtil kinetisk vibration, främjar LUNA effektivare, nöjsammare och mer njutningsfulla knipövningar. Som med alla muskelgrupper, kan musklerna kring slidan och bäckenbotten försvagas och tappa sin smidighet om de inte tränas regelbundet. Konsekvenserna av detta kan leda till stressinkontinens och en successiv avtrubbning av erotiska förnimmelser, vilket i sin tur negativt påverkar livskvalitet, självkänsla och det sensuella välbefinnandet.

Det är här LUNA träder in i bilden; i kombination med ett konsekvent knipövningsprogram, skapar LUNA gynnsammare förutsättningar för att avhjälpa och förebygga stressinkontinens. Ökad muskelkontroll understödjer känslan av att "ha makt över" de nedre regionerna vilket leder till ökat sexuellt självförtroende och sensuellt välbefinnande. För att toppa de kroppsliga fördelarna, så leder en spänstig vagina och bäckenbotten till förhöjda erotiska förnimmelser och starkare och intensivare orgasmer.

Det basala LUNA-systemet inkluderar två 28-gramskulor, två 37-gramskulor och en kombinationsgördel i silikon. Viktmöjligheterna inom det basala systemet är 28 till 74 gram.

LUNA levereras i en exklusiv men diskret ask, inkluderad med användarhandbok, satängpåse och LELO's 1-årsgaranti.

Rekommenderat utpris: 375 Kronor

MEDDELANDE TILL REDAKTÖRER: För ytterligare information samt bilder, vänligen kontakta:

Sara Trygg

LELO | PR manager

M: +46 (0)76 822 45 13

T: +46 (0)8 440 04 66

E: st@lelo.com

LELO, ett svenskt varumärke verksamt inom erotikmarknadens designersegment, tillhandahåller accessoarer för sensuellt välbefinnande - PLEASURE OBJECTS - till kvinnor och deras partners. Med lanseringen av njutningsobjekten LILY, NEA och YVA 2004, IRIS i juni 2006 samt ELISE i maj 2007 har LELO befäst sin roll som en nydanande kraft inom erotiska livsstilsobjekt. LELO grundades i Stockholm 2003 och bolaget är idag aktivt på mer än 30 internationella marknader. För mer information om LELO, vänligen besök www.lelo.com.