Lemontree Enterprise Solutions AB

Lemontree har blivit certifierade och godkända av SKI för leverans av e-arkiv med lösningen eGo eArchive.

Pressmeddelande   •   Jan 20, 2014 09:47 CET

Lemontree valdes sedan tidigare av SKI som ramavtalspart på E-arkiv 2013. Nu har Lemontree blivit godkända och certifierade som leverantör för leverans av e-arkiv som tjänst och för lokal drift.

Lemontrees lösning inom e-arkiv, eGo eArchive, är en standardiserad väg till en enkel och väl fungerande e-arkivering enligt gällande riktlinjer och regler för offentlig verksamhet.

”Vi är väldigt stolta över att SKI certifierade oss som leverantör på både ramavtalet för tjänst och ramavtalet för lokal drift” säger Andreas Lalangas Lemontree

För ytterligare information:
Thomas Martinsson, vd och grundare på Lemontree, +46 704 401 481, thomas.martinsson@lemontree.se

Om Lemontree

Lemontree levererar IT lösningar för integrerad och automatiserad informationshantering för att förbättra våra kunders verksamhet. Vi hjälper våra kunder att nå resultat genom att förenkla
det som är svårt och ta bort det som tar tid.
Lemontrees framgång är starkt förknippad med vår kompetens och förmåga att skapa färdiga lösningar baserade på ledande produkter från våra partners. Lemontrees kunder finns främst bland
teleoperatörer, offentlig sektor, bank och försäkring i Sverige och Norge.

Vårt varumärke är viljan och förmågan att anstränga oss utöver det vanliga. Vårt snabbt ökande antal kunder och personal är beviset för att vår blandning av strategi, teknik och engagemang är skillnaden som gör skillnaden. Lemontree är ett Gasellföretag och har sedan 2010 den högsta kreditratingen AAA. Fler än 100 engagerade medarbetare jobbar på våra kontor i Stockholm och Oslo. Besök www.lemontree.se för mer information.