Let's deal

Let’s deal skapar trygghet för dig som konsument

Pressmeddelande   •   Jul 30, 2013 11:43 CEST

Som ett led i att göra det både tryggare och tydligare för konsumenter att handla deals har en branschöverenskommelse arbetats fram med Konsumentverket. Överenskommelsen är vägledande för alla företag som har rabatterbjudanden på sina webbplatser.

”De senast tre åren har deals på restauranger, resor, produkter och skönhet blivit väldigt populära bland konsumenter. Vi tar ansvar för det som marknadsförs och är stolta över att vara med och skapa ramar för rabatterbjudanden på nätet.”, säger VD Alexander Hars

Konsumenter ska alltid känna sig trygga med att handla deals på Letsdeal.se. Sedan tidigare har Let’s deal skapat utökade möjligheter till ånger och skydd mot dolda kostnader vid exempelvis resorerbjudanden. För en utförlig beskrivning av vårt löfte till kunderna klicka här: http://www.letsdeal.se/loftet

För dig som vill läsa mer branschöverenskommelsen: Klicka här

För mer information, kontakta:
Alexander Hars, VD Letsdeal.se
Telefon: 0707-311 755, E-post: alexander.hars@letsdeal.se

Om Letsdeal.se
Letsdeal.se är Sveriges ledande dealsajt. Bakom bolaget står mediakoncernen Schibsted Media Group och IT-entreprenörerna Alexander Hars och Lars Karlsson. För att prenumerera på Let’s deals nyhetsbrev besök: http://www.letsdeal.se