Let's deal

Letsdeal.se fyller restaurang i tre månader

Pressmeddelande   •   Okt 26, 2010 08:05 CEST

Genom en 72-timmarskampanj på letsdeal.se lockades fler än 1600 matgäster till den grekiska restaurangen Lilla Tavernan i Göteborg. Nu är restaurangen fullbokad i tre månader och ägaren kan glädjas åt att ha blivit helgens snackis i Göteborg.

”Jag har aldrig testat en effektivare marknadsföringsmetod. Jag hoppades på 300-400 gäster men 1600 är sanslöst bra! Nu ska vi ta hand gästerna på bästa sätt och se till att de blir återkommande.”, säger en nöjd Stefanos Giannakenas, ägare av Lilla Tavernan.

Letsdeal.se erbjöd sina medlemmar att köpa ett 250-kronors presentkort på restaurang Lilla Tavernan för 100 kronor. Erbjudandet fanns tillgängligt under 72 timmar och aktiverades först när tjugo personer slog till. Totalt var det 1623 personer som nappade på erbjudandet.

”Förutom över 1600 betalande gäster fick Lilla Tavernan ett oerhört genomslag på Facebook. Våra medlemmar tipsade sina vänner och över 100 000 personer såg erbjudandet. Styrkan i kollektiv köpkraft är enorm och letsdeal.se är det effektivaste och kostnadsmässigt bästa sättet för företag att marknadsföra sig på!”, säger VD Alexander Hars.

För mer information, kontakta:

Alexander Hars, VD

Telefon: 0707 - 311 755

E-post: alexander.hars@letsdeal.se

Let's deal erbjuder genom kollektiv köpkraft oslagbara rabatter på det bästa stan har att erbjuda. Bakom bolaget står IT-entreprenörerna Alexander Hars och Lars Karlsson. Let’s deal grundades 2010 och har sitt huvudkontor i Göteborg. Läs mer på http://www.letsdeal.se.