Let's deal

Letsdeal.se tar kollektiv köpkraft till Malmö

Pressmeddelande   •   Okt 19, 2010 07:40 CEST

Letsdeal.se, sajten som på kort tid har blivit en stor succé i Stockholm och Göteborg, öppnar idag dörrarna i Malmö. Genom kollektiv köpkraft möjliggör Letsdeal.se oslagbara rabatter på det bästa Malmö har att erbjuda. Första dealen är ett presentkort på 80 kr att luncha för på Lite Off för endast 29 kr.

”Malmö och resten av Öresundsregionen har ett oerhört stort utbud av aktiviteter”, säger grundaren och VD:n Alexander Hars. ”Genom kollektiv köpkraft skapar vi möjlighet för regionens invånare att spara pengar när de upptäcker nya favoritställen”.

Genom att garantera företagen ett stort antal nya kunder kan Letsdeal.se dagligen erbjuda 40-70% rabatt på bl.a. restauranger, caféer, spabehandlingar, äventyr och evenemang. Om en deal uppnår tillräckligt många köpare aktiveras den och varje köpare får en kupong på mejl eller sms som han eller hon tar med sig till stället där erbjudandet gäller.

”Med tanke på att vi har haft den värsta lågkonjukturen på lång tid är det många som håller hårt i plånboken.”, säger Alexander Hars. ”Genom kollektiv köpkraft ger vi våra användare möjlighet att hitta på roliga aktiviteter utan att det kostar skjortan. Dessutom får företagen ett garanterat antal nya kunder”, fortsätter han.

Letsdeal.se erbjuder dagligen dealar på Malmös bästa ställen och sajten är öppen för alla som vill hitta nya favoritställen. Exempel på deals under de första veckorna med mer än 50% rabatt är:

• Restauranger
  • Caféer
  • Spabehandlingar
  • Frisörer

För mer information, kontakta:

Alexander Hars, VD

Telefon: 0707 - 311 755, E-post: alexander.hars@letsdeal.se

Genom kollektiv köpkraft skapar Letsdeal.se oslagbara rabatter på det bästa stan har att erbjuda. Bakom bolaget står IT-entreprenörerna Alexander Hars och Lars Karlsson. Letsdeal.se grundades 2010 och har sitt huvudkontor i Göteborg. Läs mer på http://www.letsdeal.se.