shoppinggalleria.se

Lilla Butiken i Vänersborg har anslutit sig till Shoppinggalleria.se

Pressmeddelande   •   Dec 03, 2013 16:02 CET

Mitt i Vänersborgs centrum ligger Lilla Butiken som erbjuder kunderna förstklassig service och har moderiktiga plagg från kända varumärken för kvinnor.

Butiken har funnits sedan i början på 80-talet och skapar känslan av trygghet för kunderna. Nu är Lilla Butikens sortiment tillgängligt på Shoppinggalleria.se

Varumärken: Ciclon, Prét, Ceannis, Kristen Schjønning, Pilgrim, Turnover, By Koah, By Malene Birger, Twin-Set, Dagmar, Tiger of Sweden, Jumperfabriken, Ilse Jacobsen, Hornbeak, Ribbon Wick, Marc Aurel, Snö of Sweden, Hunkydory, European Culture, Mos Mosh, Odd Molly,

Lilla Butiken är en underbar butik med ett stilsäkert sortiment av klassiska kvalitativa varumärken” säger Louise Olegård, VD för Shoppinggalleria.se.

Kontaktinformation: Ägare till Lilla Butiken Emely, telefonnummer till butiken: 0521-63638, adress till Lilla Butiken: Edsgatan 20, 462 33 Vänersborg, mail: info@lbmode.se. Shoppinggalleria Sweden AB, Flöjelbergsgatan 20C, 431 37 Mölndal, telefon: 031-350 44 00, mail: info@shoppinggalleria.se

www.shoppinggalleria.se är en shoppinggalleria på nätet där flera fysiska butiker har sin webshop tillsammans med andra kvalitétsbutikers webshoppar. Kunden kan i samma köptransaktion handla i flera butiker samtidigt och välja kortköp med Visa/Mastercard, Paypal eller fakturaköp och avbetalning med Klarna. En kassa för olika butiksköp samtidigt gör det enklare för kunden att shoppa bekvämt. Inga frakttillägg inom Sverige.