lillaVilla

lillaVilla med i trädgårdsdesignbok

Pressmeddelande   •   Mar 19, 2012 01:11 CET

I början av Mars släpptes en trädgårdsdesignbok som lillaVilla var med i. Den lekstuga som var med på bild var modellen lillaKub som var svartmålad och som framställdes i sköna stilbilder.

Boken är till försäljning och marknadsförs av trädgårdsdesignbolaget Ting Ute & Inne vilka även har ett exemplar av den svarta lillaKub uppställd i deras visningsträdgård. Boken vänder sig tillden medvetna trädgårdsfixaren och vi på lillaVilla är glada för vårat samarbete. Bilderna i boken blev härligt snygga och framhäver precis vad vi vill åstadkomma med våra produkter. De som söker en lekstuga som de är stolta över och som passar in i deras stil till huset och matchar deras trädgård.

För frågor om våra produkter, kontakta oss gärna för mer info.
Mattias 070-511 35 04
mattias@lillavilla.se

www.lillavilla.se

<p><strong>Om lillaVilla </strong></p>