Nordiska Listan AB

StädListan utnämnd till en av Sveriges 20 bästa sajter enligt IDG

Pressmeddelande   •   Feb 24, 2011 17:05 CET

IDG, genom PC FÖR ALLA, som är Sveriges och världens största mediehus inom it, teknik och affärer ger ut hela listan med månaden 20 bästa sajter i Sverige. Listan.se utnämns som bästa sajt för flytthjälp. Via Listan.se hittar du via några enkla klick rätt flyttfirma, mäklare och städfirma för att göra din flytt lite enklare!

Våra produkter är redan marknadsledande i flera branscher men målet är att ytterligare expandera och att nå ut till ännu fler branscher och privatpersoner. Vi skall hjälpa privatpersoner, företag och offentlig sektor att effektivt och enkelt etablera nya affärsrelationer.

Listan.se är en lysande sajt för företag då den erbjuder kostnadsfri reklam genom att företag enkelt och kostnadsfritt kan uppdatera sina profiler och få sökoptimering på Google. Detta är en tjänst som under 2010 har utnyttjats av tusentals företag runt om i landet. Genom att erbjuda lättillgängliga, användarvänliga, informationsrika och branschanpassade webblösningar vill vi tillsammans med ett stort nätverk av samarbetspartners nå vårt mål att vara den ledande tjänsteförmedlaren i Sverige.

Nordiska Listan bedriver utveckling och försäljning inom internetbaserad mediaexponering, Search Engine Optimization (SEO) och tjänsteförmedling mot svenska tjänsteföretag. Nordiska Listan har innovativa lösningar och ett stort nätverk av samarbetspartners som hjälper till att underlätta inköp av varor och tjänster oavsett tid och plats.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Mobil: 0735 - 356935
Epost: henric@listan.se
Webb: www.listan.se

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 70 - 200 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över 7 000 000 besök och förmedalade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.