IQS Energi Komfort AB (publ)

Listningsbeslut avseende IQS Energi Komfort AB (publ) 30 maj 2016

Pressmeddelande   •   Maj 31, 2016 06:14 CEST

Nordic Growth Markets noteringskommitté har vid sammanträde den 30 maj 2016 beslutat att bevilja bolagets ansökan om listning på Nordic MTF.

Teckningstiden i emissionen är från 30/5 till 15/6 och se www.energikomfort.se för mer info.

För mer information kontakta johan.ryding@ampliato.se / 0707533600

IQS Energi Komfort AB grundades 1996 och erbjuder produkter och tjänster till verksamhetsområde villa och Storfastigheter (kommersiella fastigheter och bostadsrättsföreningar), samt service av befintliga installationer.

De produkter som säljs och installeras är värmepumpar, från enkla luft/luft utrustningar till större bergvärmeanläggningar, frånluftsåtervinningsanläggningar, solcellsanläggningar och motsvarande som minskar energiförbrukningen i fastigheter.

Bolagets vision är att vara det självklara valet inom segmentet för värmelösningar och värmepumpsinstallationer. Framgångsfaktorn består av en stark organisation – inom försäljning, projektering, installation och service – i kombination med engagerade aktieägare som brinner för att bygga bolag med fokus på nöjda kunder.