POST-ART

Lite gammalt, lite nytt och alltid annorlunda

Pressmeddelande   •   Nov 11, 2011 07:06 CET

Lite gammalt, lite nytt och alltid annorlunda är en paroll som POST-ART lever efter. POST-ART porträtten ger som inredningsdetalj en personlig prägel till det egna hemmet. Och trots att de flirtar med konsthistorien är de porträtt i och för samtiden världen över.

Visst låter det spännande! Jag, Zigge Holmgren är konstnären bakom porträtten som görs med digitala penslar. Porträtt är både hållbara och trendriktiga i sin blandning av nytt och gammalt och de är exklusiva. Helt enkelt en inredningsdetalj som väcker intresse och ger upphov till samtal och som också passar perfekt in i Ernst Kirchsteigers citat "Ju mer man visar av sig själv desto intressantare blir det..." Ett roligt sätt att blanda nytt med gammalt som också är den klara inredningstrenden just nu.

En garanterat personlig present också!

Porträtten levereras enkelt i rulle färdig att läggas under granen. Vill man låta mottagaren själv vara med och bestämma går det också utmärkt att ge bort ett elegant presentkort.

Som kund får du givetvis vara med under hela den konstnärliga processen. När de arbetet är klart och godkänt så printas verken med ljusbeständig färg på tålig konstnärsduk eller fint akvarell papper av hög kvalité.

För mer information så välkomnar jag dig in i min ateljé på nätet: www.post-art.se

ha de bästa av dagar! Zigge Holmgren /POST-ART

Tel: 0498  212320

mob: 0709 529 951

Mejl: info@post-art.se

Pressbilder finns under rubriken "Press" på min webbsida.

POST-ART på facebook

Post-Art är ett litet konstnärsdrivet företag som har inriktat sig på porträtt. Basen är klassiska porträtt, utformade med digitala penslar som pigmentprintas med Giclée Fine Art teknik på högklassig canvas. Inom porträttkonceptet inryms också body-print och dna-art. Konstnären bakom porträtten heter Zigge Holmgren.

"Ett porträtt lyfter en människa ur vardagen. Det är en form av magi"