Musichelp sweden ab

Live at Heart släpper 40 nya artister!

Pressmeddelande   •   Jul 26, 2016 06:30 CEST

Nu är det bara en dryg månad kvar till festivalen och i detta det femte artist släppet presenterar vi ytterligare 40 akter som är klara för Live at Heart. Här hittar du artister från Sverige, Kanada, USA, Tyskland och grannlandet Norge. Totalt är festivalen nu uppe i 187 akter.

De 40 nya:

Cris Derksen (KANADA), David Rönnegård, Dead Man, Det är Kärlek, Disraeli, Dumheten, Ellen Andersson Quartet, Emanuel Edner, Graham Weber (USA), Ida Wenøe (TYSKLAND), JennyC, Jimmy Sjödén & Skimmer, Johanna Brun, Jonatan Lindner & Kapellet, Karolina & the TREEROOTS, Katarina Josephsson trio, Kung Botes Blueskapell, Ladida, Lovisa Krantz, Lydia Hol (KANADA), Mathilda Wahlstedt, Miriam, moaning minnie, Nelson-Westin Jazz Macine, Never More Than Less (KANADA), Odd Vibez, Pophjärtat, Riket, Robin Padam, Ross Key Country (USA), Rut Sandbladh, Sandveiss (KANADA), Shawnee Kilgore (USA), Slowman, SOULMATES, Sturle Dagsland (NORGE), The Gentle Good (WALES), The Virtues, Tom Levin, Whispering Band.

Läs mer: www.liveatheart.se

Kontakt:

Jimmy Nivrén Olsson

Information & kommunikation

Live at Heart

eller Peter Åstedt

peter@musichelp.se

Musichelp Sweden AB är ett musikbolag baserat i Trosa söder om Stockholm. Företagets fokusområde är management och förlagsverksamhet men det finns även en skivbolagsdel och en avdelning med servicetjänster för bolag och enskilda artister. Musichelp arbetar mycket med export av nya svenska band och samarbeten med olika företag genom branding.