Bellbox

Living proof lanseras endast hos Bellbox den 21 maj!

Pressmeddelande   •   Maj 13, 2014 15:43 CEST

Bellbox är Sveriges största återförsäljare av professionella hårvårdsprodukter. Vi har över 50 olika varumärken och 3000 produkter under samma tak och är alltid först när det gäller produktnyheter.
Vi är stolta över att få presentera Living proof som Bellbox kommer vara först med att lansera i Sverige!

Living proof är ett nytt varumärke i Sverige, deras drivkraft är att uppfinna produkter som ger äkta bevis och Jennifer Aniston är the Living proof!

”Det som fångade min uppmärksamhet för Living Proof var företagets unika metod för hårvård. Att använda vetenskapliga tekniker för att erbjuda faktiska bevis i en flaska, istället för förhoppning och önskan om ett resultat”

Jennifer Aniston, Co-owner, Living proof

Living proof består av 3 olika schampo och balsam serier, Full, No frizz och Restore. De har även en stylingserie som ger volym, mjukgör eller reparerar ditt hår.

Den 21 maj lanseras produkterna och under 4 veckor är Bellbox ensamma med att sälja det amerikanska varumärket Living proof I Sverige.

Varmt välkomna in i våra 24 butiker runt om i landet och bli ett Living proof du med!

Bellbox är Sveriges största återförsäljare av professionella hårvårdsprodukter och har sedan starten 2001 hunnit öppna 23 fysiska butiker och salonger. Konceptet har redan från början varit att erbjuda Sveriges största utbud av profesionella hårvårdsprodukter till ett bra pris – och alltid i kombination med passion, kunskap och känsla för service hos både våra frisörer och butikssäljare.

Bellbox syfte är att tillgodose våra kunders behov av inspirerande och opartisk rådgivning samt behovsanpassade produkter och behandlingar. Genom Bellbox expertkunskap, inspirerande tonalitet och branschledande produktutbud vill vi bidra till ett vackrare hår för alla våra kunder.

På e-handelsplatsen Bellbox.se, hittar du en sprängfylld webshop med vårt fulla sortiment av professionella hårvårdsprodukter. Där hittar du också Bellbox unika filtering som hjälper dig hitta precis rätt produkt till din hårtyp. Visionen är att bli det självklara valet för hårvård i Sverige och i Norden.

Presskontakt: Hanna.reventberg@bellbox.se