Flux AB

Ljus säljer lyxbilar i Kalifornien

Pressmeddelande   •   Dec 27, 2013 10:58 CET

I USA tar man sin bilåkning på allvar och längs vad som kallas Auto Row i San Fernando Valley finns inte mindre än 20 stora bilåterförsäljare samlade i rad.

Keyes International är en av dem och just denna anläggning är deras nya kronjuvel. För att vara helt säkra på att inte drunkna i havet av glittrande lack bestämde man sig för en extremt ljusstark belysning på utomhusutställningen.

Ljusdesignen gjordes av Lighting Design Alliance och armaturvalet blev WE-EFs strålkastare FLA780 för 1000W metallhalogen. Armaturerna sitter i grupper om två eller fyra och stolparmarna integrerar en hållare för företagets banner.

FLA700 är en stor serie strålkastare som kan användas för både mindre och riktigt stora ytor. Den går från 32W kompaktlysrör ända upp till 2000W metallhalogen.

WE-EF säljs i Sverige av Flux AB och mer information och bilder finns på www.flux.nu

Genom Flux får du tillgång till ett brett sortiment av belysningsarmaturer för offentlig miljö och till en kompetent säljkår som gärna visar dig vägen. Vi har designade kvalitetsarmaturer för både interiör och exteriör och erbjuder vår egen svensktillverkade kollektion parallellt med ett antal ledande belysningsagenturer. Basen är energisnåla och väldesignade lösningar för LED och T5.