Resevaruhuset AB

LO mervärde fördjupar samarbetet med Resevaruhuset.

Pressmeddelande   •   Dec 27, 2012 14:33 CET

Resevaruhuset har nu fått klartecken från LO mervärde att hitta en charterleverantör som de kan "alliera" sig med och vi inleder nästa år med att hitta rätt samarbetspartner för LO mervärde.

– Vi tror att vi hittat rätt partner för dem och vi skall ha ett första möte med dem och LO mervärde i början på 2013 säger Jonas Gustafson vd.

1,2 miljoner medlemmar

Men än så länge är det hemligt vilken arrangör det rör sig. Men Jonas Gustafsson tror att det är rätt part för medlemmarna.  Vad som är klart spännande för arrangören är att de kommer få exklusivitet att nå ut till alla medlemmar som idag uppgår till ca 1,2 miljoner. LO mervärde själva kommenterar samarbetetet med: "Äntligen har vi vår egna resebyrå för medlemmarna".

Når ut effektivt
Vi på Resevaruhuset vet att detta kommer ta tid att bygga upp. Men eftersom hela LO Merväde är med samt deras samarbetspartners såsom Entercard  är med, finns det möjlighet att nå ut till alla medlemmar med reseerbjudanden på ett effektivt sätt.

Resevaruhuset är Sveriges äldsta familjeägda resebyrå. Redan 1966 slog vi upp portarna till vår första butik på Götgatan i Stockholm. Vår långa historia gör att vi har skaffat oss marknadens kanske mest omfattande kunnande om resor och resmål. Under åren har vi också fått ett unikt kontaktnät bland våra leverantörer. Nu finns vi på tre platser i Sverige, Göteborg, Stockholm och Uppsala.

VÅR AFFÄRSIDÈ

Resevaruhuset ska genom entreprenörskänsla, engagemang och bred kunskap effektivisera våra kunders resande – Hela vägen.

FULLSERVICE

Vi kan erbjuda dig hjälp med både affärs- och semesterresan. Här ordnar vi din resa från början till slut. Oavsätt hur eller vart du vill åka.

VÅR STYRKA

Vi kan erbjuda dig personlig service i våra butiker och på telefon, samtidigt som vi också erbjuder smarta lösningar för dig som vill söka och boka din resa på Internet.

VÅRT MOTTO

Vårt motto innebär att vi inte bara ska sälja en biljett. Vi ska se till att vår kund får en problemfri resa.