Amvina AB

Lodger Hopper – sovpåsen för både hemmet och resan

Pressmeddelande   •   Sep 02, 2010 09:05 CEST

Genom Amvina lanserar nu Lodger sin första sovpåse. Lodger Hopper är en mycket mjuk och slitstark sovpåse, som passar för bebisen i både hemmet och på resan. Hopper kommer med en unikt designad 3-vägsdragkedja, där Hopper kan användas i bilbarnstolen, men också självklart öppnas för att byta blöja. En optimal passform runt hals och armhåla, samt en mjuk resår runt midjan, gör att Hopper alltid sitter som den ska.

Lodger Hopper är gjord i 100% bomull, där Lodger valt en slitstark kvalitet som absorberar fukt, känns uppfriskande sval i varmt väder, håller värmen när det är svalare och är framför allt mycket mjuk.

Lodger Hopper finns i 3 olika storlekar och 4 olika färger.

Ca pris: 499-649 kr

För ytterligare information eller bilder, kontakta Mats Planberg
Tel 08-732 88 50 eller mats.planberg@amvina.se
Mer info samt högupplösta bilder för nedladdning finns på www.amvina.se/lodger

Amvina är ett svenskt import- och grossistföretag som distribuerar baby-, barn-, gravid- och föräldraprodukter till detaljhandeln i Norden.
Vår filosofi är att göra praktiska, säkra och designade produkter tillgängliga för den nordiska marknaden. Bland våra varumärken finns bland annat Dusky Moon, Fertile Mind, FunToSee, Hippychick, Lodger, Maxi-Cosi, Pabobo, Potette, Quinny, Skip Hop, Sunshine Kids och Walltastic.