Incorporated Game Solutions Gothenburg AB

Löneprogram och faktureringsprogram

Pressmeddelande   •   Nov 21, 2011 22:07 CET

Flera företagare väljer idag att ta hand om sin administration själva. De webbtjänster som finns på nätet idag har tvingats bli effektiva vektyg med ett förståeligt användargränssnitt för att kunna få företagare i den unga internetgenerationen att bli kunder. All förenkling har gjort administrationen till en barnlek för de flesta företagare.

Nu när det finns ett dussintal tjänster att bli kund hos uppstår istället nästa problem, vilken tjänst passar mig och mitt företag? Som vanligt så finns där tester gjorda av tjänsterna, men just ekonomitjänster har testats väldigt dåligt. Det finns tester gjorda men det är gjorda av personer som inte själva är företagare. DÄrför har vi valt att själv a gå igenom och sätta upp så kallade wiki's med informations om de olika tjänsterna som finns att tillgå!

Vill du veta mer om faktureringsprogram så går du lättast via vårt wiki. Vi har tagit fram oliak delar som riktar in sig på flera delar av tjänsterna, många har blivit hjälpa och nu vill vi ta steget ut till de större massorna för att ge alla en chans att välja rätt.

Information om Faktureringsprogram. Vår absolut största publik är ute efter en jämförelse av gratis faktureringsprogram, den hittar du här! Vi har gått igenom allting som har med löner och hantering av dessa det finns en wiki för er som är intresserade av löneprogram se mer här.

Sist men inte minst så finns det idag en kanontjänst som vi varit med och utvecklar som hjälper er till rätt bokföringsprogram, vi lämnar den länken till er och ber er istället att söka på bokföringsprogram på google, och sedan att välja bokforingenonline. Där har ni garanterat en tjänst ni kommer att få mycket nytta av!