Ladbrokes

LOKALA UPPGÖRELSER I ONSDAGENS LANDSKAMPER

Pressmeddelande   •   Nov 16, 2010 11:01 CET

Fotbollsälskaren får en hektisk onsdag eller vad sägs om detta utbudet:  Argentina – Brasilien, England – Frankrike och Portugal – Spanien. Visserligen är detta bara träningsmatcher men prestigen i ett derby går aldrig att bortse från.

Favoritskapen bärs av England, Spanien och Argentina och en trippel på de tre ger 12,46 gånger insatsen. De flesta av onsdagens alla träningsmatcher visas direktsänt på Ladbrokes TV som man når via hemsidan.

”I mina ögon vankas det skönfotboll på onsdag. Jag tror och hoppas på många mål och spelar över 2,5 mål i Argentina – Brasilien och i England – Frankrike medan jag i Portugal – Spanien nöjer mig med över 2,25 mål. Att det är träningsmatcher brukar betyda lite lugnare försvarsspel och en större anfallslusta. En trippel på dessa tre supermatcher innebär oddset 8,82 gånger pengarna” Säger Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef

Aktuella odds:

Argentina - Brasilien  2,50  3,20  2,87

England - Frankrike  2,10  3,25  3,60

Portugal - Spanien  3,00  3,25  2,37

För mer information:

Se även vår blogg på http://blogg.ladbrokes.se för mer nyheter och information från Ladbrokes.

andreas.gillberg@ladbrokes.se Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef, +46-8-4076445, +46–707608715

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2925 vadslagningsbutiker och 16 394 anställda. Ladbrokes har dryga 3 miljoner registrerade kunder från 30 länder och säljer speltjänster på 18 språk.

___________________________________________________________

Detta pressmeddelande skickades via MyNewsdesk.com