Lokalguiden

Lokalguiden presenterar vinnarna i Årets Uthyrare Skåne

Pressmeddelande   •   Jan 30, 2017 14:54 CET

Årets Uthyrare, som anordnas av Lokalguiden, är en branschtävling för uthyrare av lokaler. Under Fastighetsgalan i Malmö presenterades årets vinnare i kategorierna Årets Uthyrare Skåne och Årets Uthyrningsteam Skåne. Priserna är ett erkännande för hårt arbetande uthyrare i branschen och delas årligen ut i Malmö, Stockholm och Göteborg.

Priset för Årets Uthyrare Skåne gick i år till Louise Appelros på Kungsleden AB. På andra plats kom Håkan Gustafsson på Castellum och tredjepris gick till Nicklas Schmidt på Catena AB.

Årets Uthyrningsteam Skåne tilldelades Castellum och andra- och tredjeplats gick till Catena AB och Stena Fastigheter AB.

Lokalguiden har verkat i fastighetsbranschen i mer än 20 års tid. Tidningen Lokalguiden (Sveriges största fastighetstidning), lokalguiden.se har blivit naturliga kanaler för fastighetsbranschen att nyttja.

Fastighetsgalan och prisutdelningen för Årets Uthyrare ägde rum i Malmö den 19 januari och i Stockholm den 26 januari. Den 9 februari går Fastighetsgalan och Årets Uthyrare av stapeln i Göteborg.

Vill du veta mer om Årets Uthyrare? Gå in på aretsuthyrare.se

Lokalguiden har varit en aktör i fastighetsbranschen sedan tidigt 90-tal och är idag en naturlig länk mellan kommuner, fastighetsägare, förvaltare och lokalsökande företag. Lokalguiden är marknadsledande i sitt segment genom fastighetstidningen Lokalguiden, lokalguiden.se och dess system.