Lokalguiden

Lokalguiden presenterar vinnarna i Årets Uthyrare Stockholm

Pressmeddelande   •   Jan 30, 2017 16:37 CET

Årets Uthyrare, som anordnas av Lokalguiden, är en branschtävling för uthyrare av lokaler. Under Fastighetsgalan i Stockholm presenterades årets vinnare i kategorierna Årets Uthyrare Stockholm, Årets Uthyrningsteam Stockholm, Årets Mäklare och Årets Mäklarteam. Priserna är ett erkännande för hårt arbetande uthyrare i branschen och delas ut årligen i Stockholm, Malmö och Göteborg.

Priset för Årets Uthyrare Stockholm gick i år till Helena Ekman på Skandia Fastigheter AB. På andra plats kom Annelie Liljeqvist på Humlegården Fastigheter AB och tredjepris gick till Fredrik Lindén på Kungsleden AB.

Årets Uthyrningsteam Stockholm tilldelades i år Humlegården Fastigheter AB och andra- och tredjeplats gick till Corem Property Group AB och Novi Real Estate.

Priset för Årets Mäklare gick till David Werner på New Office AB. Andra placeringen gick till Ellen Reichard på Savills AB och på tredje plats kom Anneli Aspe på New Office AB.

Priset för Årets Mäklarteam togs emot av New Office AB. På andra plats kom Savills AB och trea Lundberg & Kock.

Lokalguiden har verkat i fastighetsbranschen i mer än 20 års tid. Tidningen Lokalguiden (Sveriges största fastighetstidning), lokalguiden.se har blivit naturliga kanaler för fastighetsbranschen att nyttja.

Fastighetsgalan och prisutdelningen för Årets Uthyrare ägde rum i Malmö den 19 januari och i Stockholm den 26 januari. Den 9 februari går Fastighetsgalan och Årets Uthyrare av stapeln i Göteborg.

Vill du veta mer om Årets Uthyrare? Gå in på aretsuthyrare.se

Lokalguiden har varit en aktör i fastighetsbranschen sedan tidigt 90-tal och är idag en naturlig länk mellan kommuner, fastighetsägare, förvaltare och lokalsökande företag. Lokalguiden är marknadsledande i sitt segment genom fastighetstidningen Lokalguiden, lokalguiden.se och dess system.