Ladbrokes

LONDONDERBY OCH STORMATCHER

Pressmeddelande   •   Okt 28, 2010 14:39 CEST

Lördags eftermiddagen bjuder på trevlig underhållning för den fotbollsintresserade. Premier League bjuder på flera intressanta matcher, Serie A stoltserar med ett tungviktsmöte mellan två klassiska klubbar och i La Liga spelar fyra av topp sex lagen match under dagen och kvällen.

Vad sägs om att bänka sig klockan 16:00 och se Londonderbyt mellan Arsenal och West Ham där Arsenal är stora favoriter efter bland annat 3-0 segern mot Manchester City förra helgen. 18:30 börjar en annan mycket intressant match i Premier League, nämligen Manchester United – Tottenham. Med tanke på att röken lagt sig kring Rooney affären och att Tottenham traditionellt sett har svårt på Old Trafford lockar oddset 1,61 på United rejält.

Precis lagom till slutet i Manchester kickar Serie A igång ett riktigt roligt gammalt tungviktsmöte. AC Milan får nämligen besök av Juventus. Zlatans nya klubb mot Zlatans gamla klubb om man så vill och historiskt sett vet vi att det brukar innebära bra underhållning. Milan är favoriter till 1,90.

Tyvärr lite överlappande men ytterligare en match hinner man se på lördag om man så vill. Barcelona möter Sevilla hemma på Camp Nou med avspark 22:00 svensk tid. Barcelona är som nästan alltid på hemmaplan favoriter.

”Planerar du som jag en riktig fotbollslördag i helgen så ger favoriterna i den här fyrlingen 4,62 i odds just nu. Inte ett helt fel sätt att fira halloween på!” Säger Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef

För mer informartion: http://bit.ly/99NPr0

Se även vår blogg på http://blogg.ladbrokes.se för mer nyheter och information från Ladbrokes.

andreas.gillberg@ladbrokes.se Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef, +46-8-4076445, +46-707608715

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2925 vadslagningsbutiker och 16 394 anställda. Ladbrokes har dryga 3 miljoner registrerade kunder från 30 länder och säljer speltjänster på 18 språk.

___________________________________________________________

Detta pressmeddelande skickades via MyNewsdesk.com