Hittaupplevelse Halland

LoveLaholm - För kärleks skull!

Pressmeddelande   •   Jun 08, 2014 20:54 CEST

Laholm är en plats att älska, bo på och uppleva året om. Själv älskar jag min lilla mysiga stad så mycket. Den har allt man behöver. Små mysiga butiker, närheten till havet, skogen, sjöar, naturupplevelser, bra barnomsorg, bra skolor och ett blomstrande näringsliv.

Med LoveLaholm.se vill jag bidraga till att få evenemang, sevärdheter, föreningar och företag på en samlad plats, en helt egen liten plattform.
Där medborgare, besökande och turister snabbt och lätt kan få veta vad som händer i kommunen, vilka platser och sevärdheter som finns att besöka. Var de kan hitta något att äta och dricka och hitta olika tjänster från lokala företag som de kan tänkas behöva!Men kanske också för att läsa om vad LoveLaholms egna bloggare har att skriva om sin kära stad.Allt på ett modernt sätt, lätt åtkomligt i datorn, på mobilen eller surfplattan.
En sajt för alla som älskar sitt Laholm men även för de som kommer till hit som besökande, kanske som turister och kommer att älska Laholm.
Kort sagt, en sajt för kärleks skull!