lowcostholidays.se

lowcostholidays.se – nu kan alla åka

Pressmeddelande   •   Jun 16, 2011 15:04 CEST

lowcostholidays.se är en ny reseaktör på den svenska marknaden. Med unika lågpriserbjudanden och hög kvalitet erbjuder lowcostholidays.se resor för alla plånböcker.

Genom att erbjuda våra kunder möjligheten att själva sätta ihop sin semester till lägsta möjliga marknadspris erbjuder vi ett unikt alternativ till traditionella researrangörer. lowcosttravelgroup startades i Storbritannien för 6 år sedan och under 2010 hade vi över 2 miljoner resenärer. År 2009 blev lowcostholidays framröstade som bästa leverantör av hotell och bästa hemsida av tidningen Travolution.

lowcostholidays.se satsar stort på att alltid se till ditt behov som resenär och så om du behöver hjälp, stöd eller råd kan du alltid kontakta vår dedikerade kundtjänst. Vårt mål är att besvara alla telefonsamtal inom en minut och alla mail inom 24 timmar.

Hos lowcostholidays jobbar ett team på ca 250 personer med att alltid hitta billigast möjliga resealternativ hos över 100 flygbolag och 120 000 olika hotell. Vi väljer med omsorg de hotell du hittar på vår hemsida så att de uppfyller våra krav på säkerhet, kvalitet och prisvärdhet. Vi erbjuder allt från enklare hotell till semesterlägenheter och lyxhotell med all inclusive.

Aktuella erbjudanden hos lowcostholidays.se just nu:

4* hotell med all inclusive på Mallorca i juni – från 292 SEK per person och natt

3* hotell med all inclusive på Rhodos i juli - från 184 SEK per person och natt

3* semesterlägenheter i Turkiet i juli - från 59 SEK per person och natt

För mer information kontakta:

Stefan Kärrström, VD Norden lowcosttravelgroup, mobil +46733506211, stefan.karrstrom@lowcostholidays.com

lowcostholidays.se är lowcosttravelgroups varumärke som säljer semestererbjudanden till resenärer på vår egen avancerade hemsida och via telefon.

Över 2 000 000 kunder har rest med lowcosttravelgroup sedan starten.

Hemsidan i Storbrittanien lanserades under 2009 och är idag med på topp-tio listan över mest besökta resesidor i Storbrittanien enligt Hitwise. Den svenska hemsidan lanserades under början av 2011.

Genom att använda den senaste tekniken så skapar vårt system miljontals konkurrenskraftiga semestererbjudanden varje dag, genom att kombinera de mest prisvärda flygbolagen med över 120 000 hotell.

Ta del av alla erbjudanden på www.lowcostholidays.se

Bokningar och ombokningar
De bästa priserna finns tillgängliga online, men om du föredrar att boka per telefon eller behöver göra ändringar av din bokning, vänligen ring oss på 08-5250 3244. Har du frågor angående bokning av resa kan du även skriva till oss på bokning@lowcostholidays.se. För övriga frågor eller synpunkter ber vi dig kontakta oss på yttranden@lowcostholidays.se.