Loxysoft AB

Loxysoft lanserar sin Kunskapsdatabas för kunder – Loxypedia

Pressmeddelande   •   Jun 21, 2011 08:30 CEST

För att förenkla hanteringen av manualer och annan information mellan kunder och Loxysoft så lanseras nu Loxypedia. Fördelarna är flertalet då aktuell information alltid finns lätt tillgänglig via en länk, användare av systemet kan enkelt hitta information och nya funktioner kan enkelt dokumenteras och nå till kunderna direkt.

– Det är en stor möjlighet att kunna nå ut med användarmanualer, enkelt uppdatera information och komma undan problemet med kunder som har kvar äldre manualer som inte är uppdaterade för nya funktioner, säger Tor Raswill, Informatör på Loxysoft AB.

– Vi vill erbjuda våra kunder en enkel ingång till information om vårt system, kontaktuppgifter och annan information våra kunder kan vara i behov av. Vi vet att flera av våra kunder kommer att uppskatta uppdaterad information som går att nå direkt, oberoende av var de befinner sig, säger Tobias Sjölander, VD på Loxysoft AB.

Om Loxysoft AB
Loxysoft AB utvecklar datorbaserade lösningar som effektiviserar företags telefonisystem genom att integrera dessa med datorsystem. Denna nisch brukar kallas för CTI – Computer Telephony Integration, eller CT – Computer Telephony.

Loxysoft AB har sedan starten 2001 vuxit till Sveriges ledande leverantör av callcenterapplikationer. Som årets gasellföretag 2008 och med en 62:a plats på FAST 500 med en tillväxt på 2367 procent är Loxysoft AB ett av Europas snabbast växande företag inom media, telekom och teknologi.

Loxysoft AB har sitt kontor på Frösön i Jämtlands län. Med siktet inställd på Europa ser vi fram emot nästa steg i företagets utveckling.

Kontakt:
Tobias Sjölander