JoiaAgency

Lucas Nord ansluter till JoiaAgency

Pressmeddelande   •   Okt 16, 2012 15:26 CEST

Det senaste tillskottet till JoiaAgency är ingen mindre än den musikaliska mångsysslaren Lucas Nord!

Lucas har en bred musikalisk bakgrund och sedan han hittat sin indieinspirerade stil har han snabbt nått framgångar på dansscenen. I sommar har han spelat på ett flertal stora festivaler, bland dem Emmaboda, Hultsfred och Dans Dakar, och även gjort remixer åt Adrian Lux, Loreen och Laleh. Utöver detta har han även hunnit med att släppa två egna låtar, ’Let Us Stay Young’ samt ’Close To You’, som båda hamnade direkt på p3’s B-lista.

JoiaAgency är stolta att Lucas vill vara med i Joia-familjen och ser fram emot ett långvarit samarbete. ”Lucas har visat att han har en enorm musikalisk bredd och vi tror därför att det här bara är början för honom”, säger Thomas Svanström.

Malin Ross

malin@joia-agency.com

www.joia-agency.com

JoiaAgency är Skandinaviens största Dj-agentur och förmedlar artister både nationellt och internationellt. Bolaget startades av Jonas Sellberg, Thomas Svanström och Luciano Ingrosso i slutet på 2010. JoiaAgency har under sin verksamma tid arbetat med majoriteten av alla nattklubbar runt om i Sverige.