Risetrade

Lukta dig till Risetrades monter på Elmiamässan i påsk!

Pressmeddelande  •  2012-03-09 14:58 CET

Risetrade har tecknat ett nytt avtal med Zexx Products och exklusiv rätt att sälja deras produkter på den Skandinaviska marknaden. Zexx Bilvaxparfym är helt unik i sin tappning och är i grunden ett utmärkt bilvax som spetsats med parfym för att ge varje bilägare ett väldoftande favoritfordon. Vaxet har funnits på den Nord Amerikanska marknaden ett drygt år och Sverige blir först ut i Europa. Bakom Zexx Products står bilrecondföretaget X Kote med säte i Vancouver BC, Kanada som bland anant säljer licenser i hela världen och har en helt nystartad anläggning i Kina.

Risetrade kommer att lansera bilvaxparfymet på Elmia Bilsport Performance Show den 6-9 april. Det kommer att finnas möjlighet att köpa vaxet under mässan.

"Den ger din bil en enastående blank djup lyster, men också en skön doft som märks till upp emot tio meter"´

Marknadförs av Risetrade.se i Sverige.

"Stil för många mil"

www.risetrade.se

Risnäsvägen 22

83021 Tandsbyn