Lumon

Lumon mukana maaliskuun rakennusmessuilla

Pressmeddelande   •   Feb 19, 2013 12:43 CET

Haaveissa kaunis lasiterassi tai suojaisa lasitettu parveke? Tutustu maaliskuussa Lumon-laseihin Rakentaminen & Talotekniikka-messuilla Jyväskylässä, Raksa 2013-messuilla Lahdessa  tai Meri Kutsuu-messuilla Turussa. Lasitettu terassi jatkaa kesäpäiviä pitkälle syksyyn ja on mainio paikka esikasvattaa kesän kukkaloistoa ja hyötypuutarhaa. Parvekelasit puolestaan tuovat viihtyisää lisätilaa kotiisi ja suojaavat parveketta vettä, lunta, tuulta ja pölyä vastaan.

Lumonin terassilasit löytyvät maaliskuussa Rakentaminen & Talotekniikka- ja Meri Kutsuu-messuilta 8.-10.3. 2013 sekä Raksa 2013-messuilta 15.-17.3. 2013. Lisätietoja messuista saa numerosta 020 7403 221 tai osoitteesta info@lumon.fi

Rakentaminen & Talotekniikka 8.-10.3.2013

Lumon on mukana Rakentaminen & Talotekniikka -messuilla maaliskuun alussa 8.-10.3.2013 Jyväskylän Paviljongissa.

Tervetuloa tutustumaan tuotteisiimme paikan päälle! Löydät meidät osastolta C-265

Messut avoinna:

perjantaina klo 11-17
lauantaina klo 10-17

Meri Kutsuu 8.-10.3.2013

Tule tutustumaan Lumon parvekelaseihin, -kaiteisiin ja lasiterasseihin, sekä kuuntelemaan kuinka Lumon terassilla voit nauttia saaristosta suojassa. Meri Kutsuu-messut juhlii 50-vuotistaivaltaan, ja juhlavuoden teemana on turvallisuus.

8.-10.3.2013 Turun Messu- ja Kongressikeskus

Olemme paikalla:

perjantaina klo 10-19
lauantaina klo 10-18

Raksa 2013 15.-17-3-2013

Lumon on mukana Lahden Messukeskuksessa järjestettävillä Raksa 2013-messuilla. Raksa tarjoaa saman katon alta kaiken rakentamiseen ja remontoimiseen, helposti ja kätevästi. Tule tutustumaan parvekelaseihimme ja lasiterasseihimme!

Olemme paikalla:

perjantaina klo 10-18
lauantaina klo 10-17

Tervetuloa!

Lumon:

Lumon Oy on erikoistunut rakennusten parvekejulkisivutuotteiden ja lasiterassien myyntiin, valmistukseen ja asennukseen erikoisosaamisalueenaan lasi- ja alumiinirakentaminen. Lumon on merkittävä yritys Euroopan parveke- ja terassimarkkinoilla. Tytäryhtiöitä on Ruotsissa, Norjassa, Espanjassa, Saksassa ja Venäjällä.

Vuonna 2011 Lumonin liikevaihto oli 71 miljoonaa euroa, josta viennin osuus oli 28%. Lumon-yhtiöiden palveluksessa oli vuoden 2011 alussa on noin 600 henkilöä, joista tytäryhtiöissä ulkomailla noin 100 henkilöä.

Yrityksen liikevaihdosta puolet tulee parvekelaseista. Parvekelaseista 1/3 menee vientiin, yhteensä 20 eri maahan. Tärkeimmät vientimaat ovat Espanja, Ruotsi, Saksa, Norja, Sveitsi ja Venäjä. Kasvava tuotanto on tarkoitus säilyttää kotimaassa.

Lumon Oy

Kaitilankatu 11