Lumon

Lumon perhepäivä 27.11 klo. 10-15

Pressmeddelande   •   Nov 22, 2010 14:29 CET

Lumonin toimistolla osoitteessa Kalliosolantie 8 01740 Vantaa, vietetään perhepäivää lauantaina marraskuun 27. päivä. Ohjelmassa on kaikkea kivaa tekemistä ja nähtävää riittää jokaiselle, niin isommalle kuin pienemmällekin!

Luvassa mm. jalkapallovinkkejä Veikkausliigan pelaajalta FC Hongan Jami Puustiselta, kasvomaalausta perheen pienimmille, ihana eläinhahmo jakamassa kivoja pikku yllätyksiä, sekä upea taikashow aina tasatunnein.

Jami Puustinen on yksi Espoolaisen jalkapalloseuran FC Hongan tähdistä. Toimistollamme on mahdollista kokeilla tekniikkarataa Jamin johdolla tai jopa haastaa hänet vetokilpailuun, koska paikalla on vetotutka. Kovimmalle potkaisijalle lupaamme mahtavan yllätyslahjan! Olemme varanneet myös ensimmäisille paikalla olijoille jalkapallon Puustisen nimikirjoituksella! Jami jakaa myös fanikorttejaan nimikirjoituksellaan!

Ohjelmassa mm:

• Jami Puustisen FC Honka jalkapallovinkit
  • Ensimmäisille jalkapallo Jami Puustisen nimikirjoituksella
  • Vetotutka (kovimmalle potkaisijalle yllätyslahja)
  • Lapsille kasvomaalausta
  • Taikuri

Tule siis viihtymään koko perheen voimin ja samalla tutustumaan Lumonin tuotteisiin sähköisen myyntimies Matin kanssa. Esittelyssä: parvekelasit, lasiterassit ja omakotitalon kaiteet.

Lisätietoja tapahtumasta saat puhelinnumerosta 020 7403 585 tai info@lumon.fi

Lämpimästi tervetuloa!

Ajo-ohjeet Kalliosolantielle:

Huomioithan että Kalliosolantien liittymä on suljettu.
Pääset paikalle Kehä III idästä päin tullessasi Ansatien risteyksestä tai lännestä päin tullessasi Tuupakka/Viinikkala rampista.

Bussit: 52, 53, 56, 56K, 415, 652 652A, 535, 632 ja 941. Huom! Reittioppaasta näet bussien tarkat reitit ja aikataulut. Kaikki bussit eivät välttämättä kulje lauantaisin.

Lumon
Lumon Oy on erikoistunut rakennusten parvekejulkisivutuotteiden ja lasiterassien myyntiin, valmistukseen ja asennukseen - erikoisosaamisalueena lasi- ja alumiinirakentaminen.