Lumon

Parvekelasien ja lasiterassien toimittaja Lumon selkeyttää yhtiörakennettaan

Pressmeddelande   •   Jan 08, 2010 10:32 CET

Lumon Itä-Suomi Oy, Lumon Etelä-Suomi Oy ja Lumon Länsi-Suomi Oy yhdistyvät ja kotimaan liiketoiminta jatkuu 1.1.2010 Lumon Suomi Oy:nä.

Kaikki edellä mainittujen yritysten liiketoiminnan voimassa olevat sopimukset oikeuksineen ja velvoitteineen siirtyvät Lumon Suomi Oy:lle, Y FI1905514-0

Lumon yhtiöiden sisäisen yhtiörakenteen muutoksella ja sopimusten siirtämisellä ei ole vaikutusta liiketoimintojen käytännön hoitamiseen eikä yrityksen asiakkaille ja tavarantoimittajille sekä alaurakoitsijoille antamiin sitoumuksiin.

Yhtiö toimittaa jatkossakin laadukkaat parvekelasitukset, lasiterassit sekä parvekekaiteet asumisen ja asuinympäristön parantamiseksi.

Lisätietoja puh: 020 7403 220 tai info@lumon.fi

Lumon on erikoistunut rakennusten parvekejulkisivutuotteiden ja lasiterassien myyntiin, valmistukseen ja asennukseen erikoisosaamisalueenaan lasi- ja alumiinirakentaminen. Lumon on merkittävä yritys Euroopan parveke- ja terassimarkkinoilla. Tytäryhtiöitä on Ruotsissa, Norjassa, Espanjassa, Saksassa ja Venäjällä.

www.lumon.fi