Rebuz Kidz

Lundmyr of Sweden för en hjärtligare känsla!

Pressmeddelande   •   Feb 18, 2010 14:58 CET

Rebuz Kidz stora satsningområde under 2009-2010 är att bli nätets bästa barnbutik för killar och lilte tuffare tjejer. Det innebär bl a vi kommer att byta ut vårt tjejsortiment mot nya leverantörer av barnkläder som kan bäras av båda könen, sk unisex.

Lundmyr of Sweden är ett svenskt märke som grundades 2004 av Mia Lundmyr. De har en sparsmakad design och är enkla att kombinera med varandra. Stora delar av deras kollektion är gjord i 100% ekologisk bomull och går under märkningen "I love organic". Kollektionen kommer att ingå i Rebuz Kidz Ekokidz sortiment med ekologiska barnkläder.

I Rebuz Kidz barnbutik finns nu utvalda produkter från Lundmyr of Sweden ur tre olika kollektioner; Star collection, classic collection och tattoo collection. Tanken är att man som kund själv ska får välja ut och skapa sitt speciella Lundmyr-set.

-"Lundmyr of Sweden är en perfekt gåva till det nyfödda barnet", säger Camilla Renz på Rebuz Kidz, "De kan bäras av både kille och tjej, de förmedlar en fin känsla och omtanke och de är gjorda i 100% ekologisk bomull"

Alla beställningar som lämnar Rebuz Kidz är inslagna i en fin presentförpackning och det är enkelt att skicka med en egen personlig hälsning till den man önskar fira. Det är därför många som väljer Rebuz Kidz när de vill skicka en gåva till någon som fyller år eller som just har fått barn.

"- Tanken med Rebuz Kidz är att göra det så enkelt för våra kunder som möjligt. Hos oss kan man handla när man är ledig och vara säker på att presenten kommer fram fint inslagen och inom 1-3 dagar", fortsätter Camilla Renz, "Även många företag utnyttjar våra tjänster i och med att deras anställda får barn. Genom att vi skickar presenten direkt till dem och fakturan till företaget så kan de gratulera direkt vid födseln."

De första produkterna från Lundmyr of Sweden finns nu hos Rebuz Kidz och som ett litet välkomsterbjudande så lottar vi ut en kudde bland de första 5 kunderna.

Bildkälla: Lundmyr.com

Om Rebuz Kidz

Rebuz Kidz säljer barnkläder, leksaker och inredningar till barnrum på nätet. Vårt engagemang för barn visar sig genom ett kreativt sortiment av flexibla och funktionella produkter med en genomtänkt design. Och också genom att vi arbetar för att barn i andra delar av världen ska få möjlighet att vara barn med ett rättvist och roligt liv. Det tycker vi är att vara barnslig på riktigt.