Vivisanté

Luontaistuote Vivisanté UNIQUE 4 action slimming

Pressmeddelande   •   Jul 27, 2009 10:12 CEST

Vivisanté UNIQUE4 action slimming on luontaistuote, joka auttaa painonhallinnassa. 4 action slimmingvaikuttaa painonhallinnan neljään ratkaisevaan osa-alueeseen; aineenvaihduntaan, kylläisyydentunteeseen, nesteenpoistoon sekä ihon rasvakertymiin (appelsiini-iho).

Aktiivisina ainesosina 4 action slimmingissä on käytetty turvallisia, luonnon omia raaka-aineita, guaranaa, vihreää teetä, viikunaopuntiaa, pomeranssin kuorta, ananasta, papaijaa ja viinirypäleitä. Luontaistuotteeseen tarkoin valitut raaka-aineet vaikuttavat synergisesti ja vauhdittavat painonpudotusta kokonaisvaltaisesti. Luonnon raaka-aineet tarjoavat myös tehokkaan antioksidanttisuojan, piristävät ja lisäävät fyysistä suorituskykyä. Luontaistuote sopii siten erinomaisesti myös aktiiviliikkujille sekä antamaan lisävirtaa laihdutukselle.

Vivisanté UNIQUE4 action slimming luontaistutteita myyvät Apteekit, luontaistuotekaupat, terveyskaupat, tavaratalojen luontaistuoteosastot, sekä verkkokaupat.

Vivisanté

Ravintolisiä ja ihonhoitotuotteita valmistuttava ja markkinoiva Vivisanté Finland Oy perustettiin vuonna 1991 (yrityksen nimi oli 2008 asti Orendo Oy). Vuoden 2006 - 2007 vaihteessa Vivisanté Finland Oy:n emoyhtiöksi tuli Dermoshop Oy. Yrityskaupan myötä Vivisanté Finland siirtyi osaksi Dermoshop-konsernia, joka tunnetaan vahvana kosmetiikka-alan toimijana.

Lisätietoja:

www.vivisante.com