Intercut Sverige AB

LVD på EuroBLECH

Pressmeddelande   •   Okt 04, 2010 14:52 CEST

LVD FINNS PÅ EUROBLECH, HALL 12, MONTER F48

Besök LVD och ta del av de allra senaste nyheterna inom kantbockning och då framförallt det patententerade Easy-Form® Laser som garanterat ger rätt vinkel redan på första detaljen.

En annan nyhet ärLVD  PPEC Compact Serien av kantpress 50 ton 2.0 meter maskin som bockar 20 mm per sekund

LVD visar även nya stansmaskinen Strippit VX-1225 . Vår snabbaste och mest produktiva stansmaskin, den kombinerar hög hastighet med en presskraft på 20 ton, samt en stor revolver med 48 verktyg. Nya Strippit VX-1225 har en förbättrad produktivitet på hela 30% jmf tidigare modeller. På mässan visas maskinen med automatisering

Nya Sirius laser skärmaskine är utrustad med ett kompakt höglager och vänder sig till den medelstora användaren-.

Boka ett besök på EuroBLECH. Register here.

Kontakta vår Trond Hansen på 0705707384 eller maila info@intercut.se

Intercut Sverige AB är ett expansivt agenturföretag med maskiner för plåtbearbetning - från lagerhantering, logistik, skärning och bockning till efterbehandling. Under samma tak har vi flera kända varumärken som LVD, Messer, Hypertherm, Kjellberg, Thiel, Skanveir.