Gran Canaria Experten/JBC Travel Group AB

Lyxig konferens till budgetpris med JBC Travel Group

Pressmeddelande   •   Mar 05, 2012 16:14 CET

- Med 40 års sammanlagd branscherfarenhet vet vi på JBC Travel Group AB vad som krävs för ett lyckat konferensarrangemang, och det tycker även våra kunder!
Bakom JBC Travel Group AB står Stene Boldt och Lotta Jensen som även driver Gran Canaria Experten.

Inledningsvis presenterar JCB Travel Group ett fantastiskt konferensalternativ i Playa de Mogàn, på en av Gran Canarias bästa konferensanläggningar - Hotell Cordial Mogàn Playa och lägenhetshotellet Cordial Mogàn Valle.

- Vi har valt denna anläggning av flera skäl, säger Stene Boldt försäljnings- och marknadschef på JBC Travel Group. Här finns alla faciliteter för en lyckad konferens, bra boende där vi kan erbjuda både lägenheter eller hotellrum, bra konferensutrymme med plats för upp till 220 personer, god mat och gott om aktiviteter oavsett intressen. Dessutom kan vi här erbjuda ett riktigt bra pris.

En konferens på något av Cordials hotell i Puerto Mogàn kostar från 995 kronor per dygn och deltagare. Då ingår flyg, flygskatter, bagage, transfer flygplats-hotell t/r, del i lägenhet/dubbelrum, halvpension samt konferenslokal.

- Naturligtvis arrangerar vi konferenser på andra destinationer, fortsätter Stene Boldt. Och det inkluderar även Sverige. Dessutom tror jag vi är ganska ensamma om att kunna erbjuda ett eget litet hotell på Gran Canaria med egen butler!

För mer information om JBC Travel Groups konferenser, kontakta

Stene Boldt, Sales & Marketing Director 0721-51 02 51 JBC Travel Group AB

>>> Läs mer om aktuellt erbjudande här.

JBC Travel Group AB erbjuder skräddarsydda resor med unika och annorlunda upplevelser av hög kvalité med en personlig touch och närvaro. Allt är skräddarsytt från oss med flexibelt upplägg både i form av reslängd och innehåll. På Gran Canaria arrangerar vi även ett stort antal olika temaresor och long stay även för privatpersoner under varumärket Gran Canaria Experten.