Campadre

Lyxiga parfymer på nätet – till unika priser

Pressmeddelande   •   Jan 21, 2010 09:32 CET

Långt kvar till nästa semester? Nu kan du skippa taxfree’n och klicka hem din favoritparfym på nätet i stället. Just nu hittar du lyxiga parfymer för både tjejer och killar till unika medlemspriser på shopping communityn Campadre.

Under veckan startar kampanjer med populära dofter från Burberry och Carolina Herrera på campadre.com. Priserna ligger upp till 40 % under de ordinarie pris. Det är klassiska dofter som Burberry Brit, Burberry Beat och Burberry women. Från Carolina Herrera kan du shoppa bland annat den klassiska 212 EDT, sensuella 212 Sexy EDP och Aqua Men EDT.

Shoppingsajten är Skandinaviens första ”Private shopping club”. Det europeiska konceptet med tidsbegränsade kampanjer bara för medlemmar har sen förra året vuxit sig stort även i Sverige och Campadre har idag över 200 000 medlemmar. Det är gratis att vara medlem, men antal medlemskap är begränsat för att behålla exklusiviteten.

Du hittar Campadre på www.campadre.com

Besök kampanjerna på www.campadre.com/home/.

Pressbilder finns på http://www.campadre.com/press/press-photos/

För mer information, vänligen kontakta:
Krister Mossberg, vd Campadre
Tel: 0709-51 57 51, e-mail: krister@campadre.com

Emilie Thorsén, pressansvarig Campadre
Tel: 0709-51 57 56, e-mail: emilie@campadre.com

Campadre är Skandinaviens första och största medlemsbaserade kampanjsajt, med över 200 000 medlemmar. Sen februari 2009 erbjuder Campadre kläder, accessoarer, heminredning med mera från exklusiva varumärken upp till 70 procent under ordinarie butikspris. Varorna säljs genom tidsbegränsade kampanjer och endast till medlemmar. Medlemskapet är gratis, men antal medlemskap är begränsat.