Sverigedealen.se

Sverigedealen - Många väljer att spara tid och pengar i julhandeln

Pressmeddelande   •   Dec 20, 2011 15:10 CET

Många svenskar väljer att enkelt spara pengar i julruschen. Så kallade dagliga dealer har snabbt blivit något som ger dig möjligheten att köpa allt från diverse produkter och tjänster till ett kraftigt rabatterat pris. Du kan hitta skönhetsbehandlingar, resor, hotellvistelser, sportaktiviteter med mera, för upp till 90 procent rabatt på ordinarie pris.

Sverigedealen samlar dagliga dealer från flera olika leverantörer såsom Groupon, Dealie och Eniro Deals. Genom att köpa julklapparna på nätet och till ett kraftigt rabatterat pris kan du spara mycket pengar. Internethandel är vanligt då man slipper stressa och trängas med alla andra i butikerna i staden, då man genom ett klick enkelt kan köpa populära julklappar och presenter utan större ansträngning.

För mer information och skräddarsydda rapporter om marknaden för dagliga dealer, kontakta Sverigedealen på info@sverigedealen.se

Elin Persson

Kommunikationsansvarig Sverigedealen

e-mail: elin@sverigedealen.se

www.sverigedealen.se - Berika ditt liv

Sverigedealen.se – Ett varuhus för dagliga erbjudanden och ett oberoende marknadsundersökningsföretag som startades i juli 2011.  Svergiedealen samlar svenska dagliga erbjudanden till en central plats och ser till att alla kan se bara de erbjudanden som de är intresserade av. Sverigedealen publicerar marknadsinformation på deras hemsida varje vecka och bidrar till sociala ändamål genom välgörenhetssponsring. Webbsidan drivs av Datahouse Ltd, ett internationellt företag som erhåller internettjänster och är registrerad i Estland.