Middagskorgen AB

Mäklarringens kunder blir mästerkockar i sitt eget nya kök med hjälp av Middagskorgen AB

Pressmeddelande   •   Nov 08, 2011 18:59 CET

AB

Middagskorgen och Mäklarringen har ingått ett unikt samarbete där Mäklarringens kunder kommer att få en veckas Middagskorg i samband med inflyttning i sitt nya hem.

-      Vi är väldigt glada över att vi är först i regionen att få erbjuda våra kunder en närproducerad Middagskorg, säger Simon Rydman, kontorschef på Mäklarringen.

-      Vi är väldigt stolta över att få glädja Mäklarringens kunder med en Middagskorg till sitt nya hem. Vi ser själva hur mycket en färdig planerad Middagskorg kan underlätta i samband med flytt till det nya hemmet, säger Cecilia Strömberg grundare och ägare av Middagskorgen.

-      Ja, ofta är det så mycket som ska fixas under de första veckorna så kan vi bidra till en lugnare start i det nya huset så är det bara roligt. Vi vill erbjuda våra kunder något oväntat, det är det extra som vi vill stå för och där kommer Middagskorgen in som det familjeföretag med sin höga kvalitet, sin flexibilitet och sin tillgänglighet som överrensstämmer med våra tankar, fortsätter Simon Rydman.

Så nu kan Mäklarringens kunder få känna sig som mästerkockar i sitt eget nya kök med hjälp av Middagskorgen då råvaror och recept levereras direkt hem till dörren.

För ytterligare information kontakta:

Cecilia Strömberg på telefon 0766 -32 29 04 , grundare och äger av Middagskorgen

Simon Rydman på telefon 073-0766277, kontorschef  Mäklarringen

Middagskorgen är en tjänst som erbjuder färdigplanerade middagskassar med levereras direkt hem till ytterdörren till privat personers. Middagskorgen innehåller recept för en planerad veckomeny samt ett råvaruinnehåll till 5 middagar för en familj på 4-5 personer, 2 vuxna och 2-3 barn. Middagskorgens signum är kvalitet, flexibilitet och kundvänlighet.

Mäklarringen är en av Sveriges största mäklarkedjor men eftersom alla kontor ägs av den lokala mäklaren är vi också en mäklarkedja med stor lokal kännedom. Att anlita Mäklarringen innebär att du får den bästa kunskapen om ditt område samtidigt som du får trygghet och styrka från den stora kedjan. Detta i kombination med vårt genuina engagemang är nyckeln till en lyckad bostadsaffär.