Conductive

Mät och styr Grön logistik - konferens i Stockholm 13-14 april

Pressmeddelande   •   Feb 05, 2010 12:47 CET

Det blir allt viktigare att ha ett utvecklat miljöarbete för att kunna konkurrera på marknaden. Att jobba med det på ett effektivt sätt och att spara pengar på det kräver goda kunskaper. Grön logistik gör dig stark på en allt mer miljömedveten marknad. Svårigheterna är många i detta arbete och det gäller att ta del av andra företags erfarenheter och kunskap för att öka chansen att lyckas!

Konferensen kommer att ha talare från företag som arbetar effektivt med miljöfrågor inom logistik. Du får på konferensen ta del av deras erfarenheter. Hur hittar du smarta och framgångsrika sätt att utveckla er logistik? Deras erfarenheter kommer att ge dig förutsättningen för att hitta möjligheter i din egen verksamhet.

Att lyssna till verkliga case och konkreta lösningar på problem är ett mycket bra sätt att hitta lösningar applicerbara på sin egen verksamhet. När det sedan rör sig om några av de mest framgångsrika företagen inom området, då är valet enkelt. Missa inte detta unika tillfälle att inspireras och utvecklas!

Varmt välkommen på en högaktuell konferens med ett alltid aktuellt tema. Här ges du förutsättningar att lyckas.

Vi på Conductive har mångårig erfarenhet av att arrangera konferenser och utbildningar. Med fokus på dig och din fortsatta kompetensutveckling jobbar vi föra att skapa Sveriges bästa konferenser och utbildningar