Kontorsmagasinet.se - Tailorcut Business AB

Magaframe ger företag ett flexibelt skyltsystem

Pressmeddelande   •   Okt 21, 2010 17:18 CEST

Det nya produkten Magaframe från Durable är lite revolution i skyltbranschen, det är ett enkelt och smidigt system som passar för de flesta typer av inomhusmiljöer där man vill kunna sprida ett budskap. Kontorsmagasinet är stolta över att kunna tillhandahålla Magaframe i hela produktbredden från A6 till A3 storlekar.

Det unika med Magaframe är dess självhäftande fästanordning som gör att skyltarna fäster på alla typer av släta underlag. Magaframes fästanordning lämnar inga spår och skyltarna kan enkelt flyttas och återanvändas. Själva skylten har en öppningsbar framsida som försluts med magneter, detta gör det enkelt att byta ut budskapet i skylten. Då själva skylten är transparent är budskapet läsbart från två håll.

Magaframe ingår i kontorsmagasinets ordinarie sortiment och finns för omgående leverans till hela Sverige.

För mer information, kontakta:

Hans Edlund, VD

Telefon: +46 (0)70 863 21 16

E-post: hans.edlund@kontorsmagasinet.se

Om Kontorsmagasinet
Kontorsmagasinet säljer kontorsmaterial online till företag, föreningar och privatpersoner i Sverige. Vårt mål är att vara Sveriges ledande återförsäljare av kontorsvaror, detta genom att erbjuda ett brett sortiment, låga priser samt ett enkelt sätt att handla. Kontorsmagasinet är ett affärsområde inom Tailorcut Business AB, 556693-6273, med säte på Hantverkargatan 5 i Stockholm.

Om Kontorsmagasinet