Magic House

Magic House skapade en magisk Fashion Night

Pressmeddelande   •   Aug 30, 2013 13:46 CEST

Igår på den stora finalen av Mercedes-Benz Fashion Week, Fashion Night, gjorde de funktionella dryckerna i serien RE från Magic House stor succé.
Magic House var med och delade ut produkterna på NK, i MOOD-gallerian, på Biblioteksgatan och i Sturegallerian. Det var en enorm folkfest och kvällen kröntes av att den nyblivna Rockbjörnen-vinnaren Zara Larsson uppträdde inför en exalterad publik i Sturegallerian.

"Det har varit ett enormt lyckat evenemang som har gett ett stort genomslag för våra produkter. De som har provat RE har varit i alla åldrar barn, ungdomar, vuxna och pensionärer. Det stämmer med vår målbild att RE är en dryck för alla som är intresserade av vad de äter och dricker. RE är en produkt som ligger helt rätt i tiden". säger Tomas HR Lind General Operations Manager.

Magic House Sweden AB är ett svenskt innovativt dryckesföretag. Verksamheten startades 1995 och var först ute på den svenska marknaden med naturbaserade energi drycken Magic Energy. Den finns kvar än idag men bolaget har under åren utvecklat flera funktionsdrycker, där RE är den senaste produktserien. RE är naturbaserade- kolsyrade drycker och finns i tre olika unika varianter: ReShape, ReFocus och ReCure. Oavsett om du vill öka din koncentration, få igång ämnesomsättningen eller stärka immunförsvaret så finns det en produkt åt dig.