Magic House

Magic House Sweden blir huvudpartner till Mercedes-Benz Fashion week Stockholm

Pressmeddelande   •   Aug 22, 2013 16:59 CEST

I nästa vecka slår portarna upp till en av höstens stora modescener i Stockholm, Mercedes-Benz Fashion Week. Magic House är en av huvudsponsorerna tillsammans med Canon, American Express och Mercedes-Benz. Magic House kommer där visa upp sin senaste serie av funktionella drycker, RE.

Magic House har sedan starten verkat för att följa morgondagens trender. Mercedes-Benz Fashion Week symboliserar detta och Magic House får där visa vad deras produkter står för, innovation, kreativitet, kvalité, elegans och stolthet. Design för Magic House är inte en statisk process utan en ständigt pågående förädling av allt ifrån ingredienser till designen av burkarna.

Magic House Sweden AB är ett svenskt dryckesföretag. Verksamheten startades 1995 och var först ute på den svenska marknaden med naturbaserade energidrycker. Denna dryck, Natural Magic Energy, finns kvar än idag men bolaget har under åren utvecklat flera funktionella drycker.

RE är en serie av funktionella drycker som är naturbaserade och kolsyrade. De finns i tre olika unika varianter: ReShape, ReFocus och ReCure. Oavsett om du vill öka din koncentration, få igång ämnesomsättningen eller stärka immunförsvaret så finns det en produkt för dig