Magic House

Magic Houses RE gör stor succe på Mercedes-Benz Fashion Week

Pressmeddelande   •   Aug 28, 2013 09:38 CEST

RE gör stor succé under modeveckan

Besökare har fått bekanta sig med Magic Houses senaste funktionella dryckesserien RE och det har genomgående varit mycket positiva reaktioner på produkten. Många tycker att smaken är ”mogen” och "modern" samt att man har uppskattat att dryckerna är naturbaserade.

”Det har varit ett enormt intresse omkring Re och vi har fått många positiva kommentarer. De flesta av besökarna har varit intresserade av att se svenskdesign på nära håll och att möta morgondagen stora stjärnor. Genom vår medverkan har vi nått en mycket viktig, intressant målgrupp och det har varit ett mycket lyckat arrangemang”, säger General Operations Manager Tomas HR Lind.

Magic House Sweden AB är ett svenskt innovativt dryckesföretag. Verksamheten startades 1995 och var först ute på den svenska marknaden med naturbaserade energi drycken Magic Energy. Den finns kvar än idag men bolaget har under åren utvecklat flera funktionsdrycker, där RE är den senaste produktserien. RE är naturbaserade- kolsyrade drycker och finns i tre olika unika varianter: ReShape, ReFocus och ReCure. Oavsett om du vill öka din koncentration, få igång ämnesomsättningen eller stärka immunförsvaret så finns det en produkt åt dig.