Magnus Josephson AB

Magnus Josephson talar på Ramavtalsdagen i Malmö

Pressmeddelande   •   Feb 07, 2013 08:30 CET

Ramavtalsdagen i Malmö 27 februari, är en späckad kunskapsdag där upphandlingsexperter, jurister och leverantörer pratar om ramavtal ur sina perspektiv. Det blir en kunskapsfylld dag där experterna bjuder på sina bästa säljknep. Anbudsexperten Magnus Josephson kommer att vara där med sina erfarenheter och bästa råd kring upphandlingar och inköp.

Magnus Josephson kommer bland annat att prata om hur du verkligen får fart på försäljning vid ramavtal. - Två viktiga faktorer som skiljer vinnare och förlorare i offentlig upphandling är kunskap, både om säljprocessen men också kunskap om hur upphandlare agerar och tänker, säger Magnus Josephson. Med en genomtänkt strategi skapar du tillväxt i din offentliga affär, fortsätter Magnus som under dagen kommer att bjuda på både handfasta råd och konkreta exempel om hur du bygger denna strategi. Han visar exempel på hur du lyckas skapa tillväxt på flera 100% utan att ge avkall på att kvalitet och pris.

Ramavtalsdagen arrangeras av Upphandling24 och mer information och anmälan hittar du här

Företaget Magnus Josephson AB, leds av Magnus Josephson, upphandlingsjurist och en av Sveriges mest anlitade experter på hur företag gör lönsamma affärer med offentlig sektor