Making Waves

Making Waves / Nansen vinnare i årets Episerver Awards

Pressmeddelande   •   Nov 10, 2016 16:08 CET

Mesta vinnaren Making Waves / Nansen vann igen när online marketing företaget Episerver delade ut priser för bästa partners och bästa lösning natten till torsdagen.

Priset för årets Brand/Information lösning gick till Making Waves / Nansen och kunden Wilh. Wilhelmsen.

Rederiföretaget Wilh. Wilhelmsen öppnade i slutet av sommaren upp en ny global portal på Wilhelmsen.com. Även rederibranschen utmanas av en ny typ av digital, snabbrörlig konkurrens och den nya webbplatsen blir central när Wilh. Wilhelmsen vill lära sig mer om kundresa och engagemang och erbjuda en mer personaliserad upplevelse för varje besökare.

" - Tillsammans med Making Waves har lyckats att både förbättra vårt visuella uttryck på webben samt förenkla kommunikationen av vårt totala erbjudande."

Säger Kai Lundewall Strategic Brand Advisor, Wilhelmsen group.

Nansen är sedan tidigare flerfaldig vinnare i Episerver Awards som årets partner, årets innovation och årets bästa lösning. Även norska Making Waves, numera fusionerat med Nansen, har flera gånger tidigare vunnit priset som bästa partner och skapare av årets bästa lösning.

Making Waves är en världsledande digital byrå med kontor i Stockholm, Oslo, Chicago, New York, och Krakow. Vi skapar tjänster som är bättre, mer innovativa, funktionella, informativa, användbara och underhållande än något som tidigare gjorts.  http://makingwaves.com