Universal Power

Malte Månson Koncernen skriver serviceavtal med Cramo Sverige AB

Pressmeddelande   •   Jul 09, 2012 10:29 CEST

Malte Månson har tecknat ett omfattande och långsiktigt serviceavtal med Cramo Sverige AB. Avtalet omfattar service och underhåll inklusive inspektioner av Perkins, Kubota och Lombardini motorer samt AC anläggningar för Cramos maskiner. Malte Månson kommer även att tillhandahålla lokal service där möjligheten erbjuds med fältservice av resande mekaniker runt om i landet där Cramos behov av snabb service med hög kunskap och kompetens kommer tillgodoses.

– Det här avtalet är viktigt för Malte Månson Koncernen som en del i vår förbättring och utveckling av serviceenheterna där vi säkerställer att kunden i alla lägen har en fungerande maskin, säger Stefan Karlström, försäljningsansvarig Perkins motorer, Malte Månson AB.

Avslutningsvis säger Tomas Larsson, inköpschef Cramo Sverige AB att:

-  Cramo Sverige AB är mycket nöjda över avtalet med Malte Månson. Vi känner att Malte Månson är en mycket bra partner till Cramo Sverige AB samt att vi delar samma värderingar och visioner kring kundservice, vilket kommer att gagna även våra kunder.