Föräldrafitness

Mamma-Baby Dagar på Villa Solliden

Pressmeddelande   •   Okt 29, 2012 12:42 CET

På Mammababydagarna får du tid att njuta med din baby. Du får med dig en mängd verktyg för hur ditt liv som mamma ska bli extra härligt. Lär dig laga egen barnmat, träna upp kroppen efter förlossningen, inspireras till mer träning i vardagen, få kunskap i hur du masserar din baby samt mycket mer.

Ankomst onsdag eftermiddag och hemresa fredag förmiddag. 2 nätter med boende i enkelrum med WC. Helpension med frukost, fika, lunch och middag. Mamma-Baby Dagarna är för dig med barn upp till 12 månaders ålder.

Värdinnor för Mamma-Baby Dagarna är Elmina Saksi och Lisa Dahlberg, som båda driver företag med träning och hälsa för nyblivna mammor. Elmina är dietist och personlig tränare. Lisa är certifierad instruktör i spädbarnsmassage och uteträningsinstruktör. På Villa Solliden ser Lotti med personal till att du får en riktigt bekväm vistelse.

Under mamma barn dagarna på Villa Solliden har du full service och kan bara njuta av att vara här och nu med ditt barn. Här finns möjlighet till långa sköna promenader längs med Bråviken i vacker Kolmårdsnatur och avkopplande stunder i den lugna pensionatsmiljön.

Föräldrafitness Sweden

Norrköping

Träningskurser och personlig träning för nyblivna mammor och gravida

Elmina Saksi