Mandator AB

Mandator presenterar kvartalsrapport 27 oktober

Pressmeddelande   •   Okt 25, 2005 11:23 CEST

Mandator publicerar sin kvartalsrapport för januari - september 2005 på torsdag 27 oktober klockan 13.00.

VD Niklas Flyborg och ekonomichef Robert Karlsson kommenterar rapporten under en telefonkonferens och webbsändning 14.00, tillgänglig via www.mandator.se.

För ytterligare information, vänligen kontakta Robert Karlsson, tel 0709 - 565 141, robert.karlsson@mandator.com.

Mandator AB är ett IT-konsultföretag som ökar kundernas konkurrenskraft genom teknisk stabilitet samt höjd inre och yttre effektivitet. Mandators prioriterade sektorer är offentlig sektor, telekom och tillverkningsindustri. Bland kunderna finns Apoteket, Ericsson, FMV, GE, Lantmäteriet, NCC, kommuner i Sverige, Posten, SAAB, Sandvik, Symbian, Tekniska Verken i Linköping, Tele2, Vodafone, Volvo Personvagnar och Volvo Group. Mandator är noterat på Stockholmsbörsens O-lista och har ca 440 medarbetare i fem länder. Läs mer om Mandator på www.mandator.se.