Flagstone

Mando Diao engagerar sig i Japankatastrofen

Pressmeddelande  •  2011-04-04 16:25 CEST

Precis som alla andra, kände vi att vi ville bidra med något efter att ha bevittnat den senaste tidens händelser i Japan.

Vi uppmuntrades av alla de initiativ som tagits av våra fans i Japan, men också av all support som dök upp i Mando Diao community.  En av idéerna som föreslogs var att samla in pengar till stöd för återuppbyggnadsinsatser genom försäljning av Mando diao merchandise. Tillsammans med medlemmar I vårt Street team och vår merchandise partner Bravado är vi entusiastiska att starta ett initiativ för att gynna Röda Korset i Japan.

Den här veckan samlar vi in beställningar till en mycket speciell och exklusiv t-shirt. Designen kommer från Mando Diao Citizen Special Unit I Tokyo – Tokyo Towers. Den är designad av Street team medlemmen Sayuri Katsuyama och vi minns när vi träffade hela gruppen senast vi var I Japan.

Att designen är gjord av vår japanska fanclub, tillsammans med texten UNITED CITIZENS OF OCHRASY – ONE BLOOD, ONE HEART, ONE SOUL fungerar som ett passande budskap för hur vår community kan arbeta tillsammans för att stödja varandra när katastrofen slår till.

Fram till torsdagen den 7 april kan man förbeställa t-shirten i Mando Diao shopen.

Vi tror att vi kan bidra med mycket tillsammans.

Hälsningar

Mando Diao