Mangani

Mangani utökar sin portfolio med resatilljapan.se

Pressmeddelande   •   Jun 11, 2013 09:36 CEST

Mangani har utökat sin portfolio med ytterligare en sida som inriktar sig på resemål och information till dig som ska resa till Japan. Sidan heter resatilljapan.se och kommer främst skrivas på ett lättsamt och personligt vis där egen erfarenhet och åsikter kommer att vara en del i det hela. Detta för att ge sidan ett unikt innehåll som är lätt och enkelt att läsa. Sidan kommer att ta upp information om bland annat resmål, där fokus kommer vara långt ifrån enbart Tokyo, även fast merparten av artiklar kommer beröra Tokyo.

Vi har även fokuserat på att ge information som är relevant i samband med att du planerar din resa, bland annat artiklar som berör visum och vaccination. Som tur är behöver vi svenskar ofta inte visum i samband med att vi besöker Japan, men ska du jobba eller studera där behöver du ansöka om ett. Vi har även två nyskrivna artiklar om flyg till Japan, där vi går in på hur du hittar bra och billiga flyg till Japan, samt vilka flygplatser och annan information som relaterar till detta. Vi fokuserar inte enbart på att leverera enbart ett sätt, utan har tagit upp ett antal olika flygbolag samt sökmotorer för flygresor som kan komma att bli intressanta för dig som ska köpa en flygbiljett till Japan.

En annan nyskriven text berör hotell i Tokyo. Vi valde att inte ta hotell rent generellt i hela Japan, utan istället fokusera på ett specifikt område. Som tur är finns det ett par stora aktörer som levererar riktigt bra information och hotell vilka vi presenterar i denna artikel. Nya artiklar om hotell i andra städer kommer att dyka upp inom kort, även fast informationen i denna artikel om hotell i Tokyo är relevant och anpassningsbar för andra orten för den som söker hotell i andra städer i Japan.

Ett avsnitt som kommer att beröras inom kort är språkresor och studier i Japan. Många väljer att åka till Japan och studera japanska, och vi hoppas kunna leverera bra och nyttig information om detta inom kort. För tillfället letar vi efter samarbetspartners inom detta område.

Vi kommer utvärdera arbetet på resatilljapan.se och därefter förhoppningsvis bygga ett par nya sidor som tar upp andra länder och städer. Japan kändes som ett naturligt val att starta med, men vi letar redan efter nya möjligheter till potentiella resesidor.

Mangani - utvecklar och driver webbplatser på nätet