QNova Systems AB

Manpower Group väljer QNova Avtalshantering

Pressmeddelande   •   Apr 05, 2016 09:58 CEST

Manpower Group är världsledande på att hitta rätt lösning utifrån människans potential och företagens ambition.

ManpowerGroup har valt att hantera en stor del av sina avtal i QNova Avtalshantering för att få bättre kontroll och en bättre översikt över bolagets alla avtal.
Bland de avtal som administreras i QNova Avtalshantering finns t.ex hyresavtal, ramavtal, leverantörsavtal, leasingavtal och kundavtal.

Kent Nordvall, inköps- och fastighetschef på ManpowerGroup:
– Vi har under en tid letat efter ett system som enkelt kan effektivisera hanteringen samt ge en bättre översikt av våra samtliga avtal. Vi valde QNova för att systemet är enkelt att använda och förstå, att vi enkelt kan få in våra samtliga avtal i samma system och skräddarsy det efter våra behov inom respektive avtalsform.
Nu har vi även möjlighet att få påminnelser om när det är aktuellt att förnya, avsluta, omförhandla i god tid.

- Vi på QNova Systems är mycket nöjda med att ha ManpowerGroup som kund och ser fram emot ett fortsatt bra samarbete, säger Magnus Olsson VD på QNova Systems.

QNova avtalshantering ger full kontroll över ett företags samtliga avtal vilket ger en säkrare ekonomi.

Ytterligare info: www.qnova.se

I dag finns QNova Systems representerade i Linköping och Stockholm. Vi har kunder som använder våra produkter över hela världen. Vi arbetar ihärdigt för att fortsätta vår starka tillväxt genom att leverera marknadsledande lösningar, både till nya och befintliga kunder.

Vi erbjuder lösningar för Dokumenthantering, Ärendehantering och Avtalshantering